Biuletyn Informacji Publicznej

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym

Druk wydawnictw dla oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.

Data ogłoszenia
2012-07-10
Termin składania ofert
2012-07-18 10:15
Treść

Druk wydawnictw dla oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.

 

  

 

  

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA  

  

 

  

 ZAMAWIAJĄCY:

  

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym

  

ul. Podzamcze 20

  

24-120 Kazimierz Dolny

  

NIP  716-22-70-928

  

REGON: 000278043

  

e-mail: info@muzeumnadwislanskie.pl

  

adres strony internetowej: www.muzeumnadwislanskie.pl 

  

tel. (81) 88 10 288

  

fax (81) 88 10 277

  

 

  

 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

  

Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, prowadzone  w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).

  

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV:

  

                        22120000-7 (wydawnictwa),

  

                        22140000-3 (ulotki)

  

                        22458000-5 (pozostałe druki),

  

                        79822000-2 (usługi składu),

  

79810000-5 (usługi drukowania).

  

 

  

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

  

Przedmiotem   zamówienia jest:

  

Druk wydawnictw dla oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.

  

 

  

ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:

  

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  

 

  

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH:

  

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

  

 

  

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:

  

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

  

 

  

 OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA:

  

Załącznik nr 1 do SIWZ.

  

 

  

TERMIN  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA:

  

Zadania 1 – 13 sierpnia 2012 roku

  

Zadania 2 – 13 sierpnia 2012 roku

  

Zadanie 3 – 30 października 2012 roku

  

                       

  

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

  

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  

1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania,

  

2)    posiadania wiedzy i doświadczenia,

  

3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  

4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej,

  

5)    z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni,

  

6)    oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.

  

 

  

ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ JEŚLI:

  

1.    jest niezgodna z ustawą,

  

2.    jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3,

  

3.    jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  

4.    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

  

5.    została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

  

6.    zawiera błędy w obliczeniu ceny,

  

7.    wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,

  

8.    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

  

 

  

INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  

1) formularz ofertowy, załącznik nr 2,

  

2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, załącznik nr 3,

  

3) wzór umowy, załącznik nr 4,

  

4) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  

Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki.

  

 

  

 

  

SPOSÓB  PRZYGOTOWANIA  OFERTY:

  

1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

  

2. Oferta powinna obejmować całość zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z rozbiciem cenowym na poszczególne zadania.

  

3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

  

4. Ofertę złożoną po terminie Muzeum Nadwiślańskie zwróci bez otwierania.

  

5. Dokumenty urzędowe mogą być złożone w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej przez wykonawcę.

  

6. Dokonywanie korekt w ofercie przetargowej jest dopuszczalne tylko przez skreślenie błędnego zapisu i czytelne wpisanie poprawnego oraz zaparafowanie go przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

  

7. Informacje uzyskane w niniejszej Specyfikacji przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie mogą być wykorzystane w innym celu, ani też udostępniane osobom nie uczestniczącym w przetargu.

  

 

  

 

  

INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:

  

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.

  

2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub drogą elektroniczną.

  

3. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

  

 

  

FORMA I WARUNKI PŁATNOŚCI ZA WYKONANIE ZADANIA:

  

Płatnikiem będzie Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym, płatność przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od wykonania zamówienia oraz dostarczenia faktury do Zamawiającego.

  

 

  

KRYTERIA  OCENY  OFERTY:

  

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:

  

 

  

1.    Cena:  80 %

  

Kryterium będzie oceniane w skali punktowej od 1 do 80. Wartość punktowa wyliczana wg wzoru: ilość punktów = cena najniższa/cena badanej oferty x 100 pkt. x 80%

  

 

  

2.    Jakość: 20 pkt.

  

Jakość usługi zostanie oceniona na podstawie 2 okazówek - wydanych w twardej oprawie, lub tekturowym etui - dołączonych do oferty. Zamawiający będzie brał pod uwagę: czystość zadruku, ostrość konturów, pasowanie rysunków i zdjęć, staranność wykończenia.

  

Każdy z członków komisji będzie mógł według własnej oceny  przyznać od 1 do 20 pkt. każdej z ofert.

  

Wartość punktowa wyliczana wg wzoru:

  

ilość punktów = średnia arytmetyczna wyliczona z sumy punktów przyznanych przez członków komisji

  

 

  

Wartość punktowa oferty zostanie wyliczona w drodze zsumowania ilości przyznanych punktów.

  

 

  

Okazowe egzemplarze wydawnictw zostaną zwróconye oferentowi na jego wniosek złożony najpóźniej w terminie 14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu na jego koszt. Niezłożenie wniosku o zwrot okazowych egzemplarzy wydawnictw w określonym terminie jest równoznaczne z darmowym przekazaniem ich na rzecz Muzeum jako Zamawiającego.

  

 

  

 

  

Oferta, która otrzyma największą ilość punktów i spełni pozostałe wymogi zostanie uznana za najkorzystniejszą.

  

W toku oceny ofert zamawiający może żądać od oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

  

 

  

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, jeśli jego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SIWZ i zostanie oceniona na podstawie podanych kryteriów jako najkorzystniejsza dla Zamawiającego.

  

 

  

W toku oceny ofert zamawiający może żądać od oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

  

 

  

TERMIN  I  MIEJSCE  SKŁADANIA  OFERT:

  

Oferty należy składać w terminie do 18 lipca 2012r. do godz.10.00 w sekretariacie Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym, ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny lub przesłać pocztą na ww. adres, z dopiskiem:

  

„Oferta przetargowa – wydawnictwa.

  

Nie otwierać przed 18 lipca 2012r., przed godz. 10.15.”

  

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Muzeum Nadwiślańskiego, w dniu 18 lipca 2012r. godzinie 10.15. Otwarcie ofert jest jawne.

  

 

  

TERMIN  ZWIĄZANIA  OFERTĄ:

  

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 21 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

  

 

  

TRYB  OTWARCIA  OFERT I  OCENY  OFERT:

  

Zostanie zbadana ważność złożonych ofert i w trybie niejawnym ich ocena według podanych wyżej kryteriów.

  

 

  

TRYB  OGŁOSZENIA  WYNIKÓW  PRZETARGU:

  

O wynikach przetargu zostaną powiadomieni na piśmie wszyscy uczestnicy postępowania przetargowego zgodnie z art. 92 pkt. 1.

  

W przypadku, jeżeli okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana przedstawił nieprawdziwe dane zamawiający wybierze najkorzystniejszą z pozostałych ofert.

  

 

  

POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

  

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej uregulowane w dziale VI Prawa zamówień publicznych, w artykułach 179–198.

  

 

  

KONTAKT  Z  MUZEUM NADWIŚLAŃSKIM:

  

Upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest Pani Małgorzata Sosik tel. (81) 88 10 326, adres e-mail przyrodnicze@kazimierz-muzeum.pl w dni powszednie, w godzinach 9-15.

  

 

  

POSTANOWIENIA  KOŃCOWE:

  

1. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).

  

2. Niespełnienie któregokolwiek z wymagań specyfikacji  powoduje odrzucenie oferty.

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

Kazimierz Dolny, 10 lipca 2012 roku.                                                                                  

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: wybordodano do BIP dnia 24-07-2013 10:51:43