Biuletyn Informacji Publicznej

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym

Dostawa i wdrożenie oprogramowania modułowego do zarządzania wraz z zapewnieniem 24 miesięcznej asysty technicznej

Data ogłoszenia
2012-12-07
Termin składania ofert
2012-12-17 12:00
Treść

Dostawa i wdrożenie oprogramowania modułowego do zarządzania wraz z zapewnieniem 24 miesięcznej asysty technicznej

 

  

Kazimierz Dolny: Dostawa i wdrożenie oprogramowania modułowego do zarządzania wraz z zapewnieniem 24 miesięcznej asysty technicznej [MNK-VIII-332/PN-1/2012]
Numer ogłoszenia: 260193 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

  

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

  

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

  

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, faks 081 8810277.

  

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl

  

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

  

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania modułowego do zarządzania wraz z zapewnieniem 24 miesięcznej asysty technicznej [MNK-VIII-332/PN-1/2012].

  

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

  

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę systemu finansowo-księgowego FK (3 stanowiska) wraz z aktualizacjami prawnymi przez okres 12 m-cy; - dostawę systemu CRM (18 stanowisk) wraz z systemem pocztowym; - dostawę dedykowanego serwera zapewniającego pracę systemu FK oraz CRM; - zapewnienie 24 miesięcznej asysty technicznej dostarczonego systemu. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu      zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w      okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu      Wykonawcy dostawy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20      % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy,      jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych      parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczna lub      nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze

  

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.44.00.00-4, 48.44.30.00-5.

  

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

  

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

  

 

  

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 26.

  

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  

III.1) WADIUM

  

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

  

III.2) ZALICZKI

  

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet      wykonania zamówienia: nie

  

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej      działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich      posiadania

  

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  

    • Działalność prowadzona na       potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania       specjalnych uprawnień
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

  

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  

    • Wykonawca wykaże się, iż       wykonał należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert,       a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa       zamówienia o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, obejmujących       dostawy i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (składającego       się, co najmniej z modułów: Finansowo-Księgowego i Kadrowo-Płacowego)       oraz co najmniej jedno zamówienie obejmujące zakończone wdrożenie systemu       CRM w instytucji kultury o wartość nie mniejszą niż 60 000 zł brutto.       Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w       celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa       wyżej, podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg       średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym       przetargu Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

  

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  

    • Wykonawca spełni warunek       dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się       dysponowaniem następującymi osobami: a) zespołem konsultantów       wdrożeniowych w liczbie minimum 4, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem       wdrożeniowym, gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku       obszarach funkcjonalnych; b) dysponują zespołem minimum 3 pracowników       zatrudnionych na stanowiskach zawiązanych z tworzeniem i rozwojem oprogramowania       w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zapewniającym       możliwość modyfikacji oprogramowania do potrzeb Zamawiającego i rozwoju       produktu; c) dysponują zespołem min. 2 pracowników z certyfikatem w       zakresie metodyki prowadzenia projektów np. Prince 2.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

  

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  

    • a) Wykonawca wykaże się       spełnieniem warunku dotyczącego sytuacji finansowej, jeżeli posiada       zdolność kredytową lub wysokość posiadanych środków nie mniejszą niż 100       000,00 PLN. b) Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego       sytuacji ekonomicznej jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności       cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem       zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN

  

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez      wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz      oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy      przedłożyć:
    • wykaz       wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również       wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania       spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat       przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do       udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest       krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat       wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te       dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz       osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności       odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie       robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji       zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania       zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz       informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację       banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których       wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków       finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej       niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do       udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą       polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że       wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie       prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu      spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych      podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy      oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności      finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą      wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego      zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem      terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o      udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania      wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie       o braku podstaw do wykluczenia
  •  

  

 

  

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

  

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  

  • próbki,      opisy lub fotografie

  

III.6) INNE DOKUMENTY

  

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  

Do oferty należy dołączyć odpowiednie oświadczenia producenta serwera, iż serwer pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski

  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

  

SEKCJA IV: PROCEDURA

  

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

  

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

  

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

  

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

  

IV.3) ZMIANA UMOWY

  

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

  

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na zasadach określonych poniżej. 1) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2) Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3) Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w umowie. 4) Przedmiot świadczenia określony w umowie może zostać ograniczony lub zmieniony w przypadku: a) pojawienie się na rynku oprogramowań nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, c) konieczności zrealizowania dostaw przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; d) konieczności zrealizowania dostaw przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; e) konieczności zaspokojenia roszczeń niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 5) Zmiany, o których mowa w pkt. 1, mogące dotyczyć terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, - będących wynikiem zmiany obowiązujących przepisów; d) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 6) Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć kadry biorącej udział w realizacji przedmiotu umowy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kadry w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; - niewywiązania się kadry z obowiązków wynikających z umowy; - jeżeli zmiana personelu stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnień itp.); b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany w składzie personelu realizującego umowę, jeżeli uzna, że dotychczasowy nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy; c) W przypadku zmiany osoby wykonującej przedmiot umowy, nowa osoba musi spełniać wymagania określone wobec personelu Wykonawcy w SIWZ; d) Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany w personelu, zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 7) Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć wartości i zakresu zamówienia oraz wynagrodzenia należnego wykonawcy : zmiana wartości zamówienia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 8) Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć zmiany pełnomocnika Wykonawców, którym wspólnie udzielono zamówienie lub Wykonawców, którym wspólnie udzielono zamówienie, w przypadku ogłoszenia upadłości bądź likwidacji niektórych z Wykonawców, którym wspólnie udzielono zamówienie, z zachowaniem dyspozycji art. 141 ustawy. 9) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: - zmiana danych teleadresowych Stron Umowy; - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, sposobu opisywania faktur)

  

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 Kazimierz Dolny 24-120 Nr faksu: 81 8810277 Adres email: zamowienia@kazimierz-muzeum.pl.

  

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 Kazimierz Dolny 24-120.

  

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

  

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: wybordodano do BIP dnia 24-07-2013 10:59:01