Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym

Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektów należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym

Data ogłoszenia
2013-06-06
Termin składania ofert
2013-06-20 12:30
Treść

Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektów należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym

 

Kazimierz Dolny: Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektów należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym [MNK-VIII-332/PN-1/2013]
Numer ogłoszenia: 102461 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

  

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

  

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

  

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, faks 081 8810277.

  

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl

  

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

  

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektów należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym [MNK-VIII-332/PN-1/2013].

  

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

  

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony obiektów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym, realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu, zgodnie z Planem Ochrony Muzeum Nadwiślańskiego, uzgodnionym w dniu 29.04.2010 r. roku z Komendantem Wojewódzkim Policji w Lublinie. Przedmiotowa ochrona sprawowana będzie poprzez: a) ochronę fizyczną - w obiektach na posterunkach stałych, na posterunkach doraźnych i patrolu. b) monitoring - jako stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz realizację zadań przypisanych grupie interwencyjnej (działania na wezwanie/informację, realizację zadań dodatkowych - podjazdy prewencyjne, asysta przy otwieraniu i zamykaniu obiektów oraz przewożenie i deponowanie kluczy). Zakres ochrony dotyczy obiektów, których ochrona jest realizowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku, Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami), należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym. Przedmiotowe obiekty to: - Oddział Kamienica Celejowska 24-120 Kazimierz Dolny ul. Senatorska 11/13 - Oddział Muzeum Sztuki Złotniczej 24-120 Kazimierz Dolny ul. Rynek 19 - Dzwonnica 24-120 Kazimierz Dolny ul. Zamkowa 2 - Oddział Muzeum Przyrodnicze 24-120 Kazimierz Dolny ul. Puławska 54 A i ul. Puławska 54 - Dwór z Gościeradowa 24-120 Kazimierz Dolny ul. Podzamcze 20 - Oddział Dom Marii i Jerzego Kuncewiczów 24-120 Kazimierz Dolny ul. Małachowskiego 19 - Oddział Muzeum Zamek w Janowcu 24-123 Janowiec ul. Lubelska 20 W wymienionych obiektach zlokalizowanych jest 9 Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu podlegających monitoringowi, (w tym dwa z tych systemów zlokalizowane są w Janowcu). Monitorowane obiekty są objęte ochroną doraźną w postaci grupy interwencyjnej. Ponadto dla potrzeb części z obiektów zlokalizowanych w Kazimierzu Dolnym grupa interwencyjna realizuje inne przypisane jej zadania (wykonywanie dodatkowych podjazdów prewencyjnych, asysta przy otwieraniu i zamykaniu oraz przewożenie i deponowanie kluczy). Stałej ochronie fizycznej podlegają 4 wymienione wcześniej obiekty (w tym jeden zlokalizowany w Janowcu). Ilość godzin tej ochrony, określona na podstawie Planu Ochrony, dla całego czasu realizacji umowy jest szacowana na 14 200 rbg. Plan Ochrony, w oparciu o który jest sprawowana ochrona Muzeum Nadwiślańskiego jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego..

  

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostawy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

    

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

  

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

  

 

  

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

  

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  

III.1) WADIUM

  

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

  

III.2) ZALICZKI

  

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  

o    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień, tj.: posiada koncesje na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego

  

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

  

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej trzech usług (zamówień) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, czyli polegających na co najmniej trzymiesięcznej ochronie obiektów użyteczności publicznej i o wartości minimum 100 000 zł brutto każda

  

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

  

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie średnio rocznie zatrudniał 10 osób z licencją I stopnia; b) wykaże się, iż w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: - pracownik ds. technicznych, który posiada zaświadczenie ukończenia specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych wydane przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (wcześniej Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych); - pełnomocnika w zakresie ochrony informacji niejawnych

  

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

  

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  

o    Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN

  

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  

      
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania      określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają      obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub      licencje;
  •   
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń      okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w      okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo      wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia      działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,      przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi      zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są      wykonywane należycie;
  •   
  • oświadczenie na temat wielkości średniego      rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz      liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed      upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest      krótszy – w tym okresie;
  •   
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu      zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,      kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami      na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia      niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez      nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  •   
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny      dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z      przedmiotem zamówienia.

  

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  

      
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  •   
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z      centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu      wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2      ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
  •   
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika      urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem      podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,      odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w      całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż      3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •   
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału      Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia      Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek      na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego      organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;

  

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

  

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  

      
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono      upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
  •   
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek      na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem      zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie      wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;

  

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  

      
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy      kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie      konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy      kapitałowej;

  

SEKCJA IV: PROCEDURA

  

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

  

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

  

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30

    

IV.3) ZMIANA UMOWY

  

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

  

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  

Warunki dokonania zmiany umowy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 3) Za zgodą Zamawiającego zmiana osób wykonujących zamówienie wynikająca z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowana przez Wykonawcę w zastępstwo osoba będzie posiadała wymagane w SIWZ kwalifikacje i doświadczeni zawodowe. 4) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 5) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: - zmiana danych teleadresowych Stron Umowy; - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, sposobu opisywania faktur)

  

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 Kazimierz Dolny 24-120 zamowienia@kazimierz-muzeum.pl.

  

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 12:30, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 Kazimierz Dolny 24-120.

  

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

  

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: wybordodano do BIP dnia 24-07-2013 11:04:53