Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym

"Obsługa bankowa budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym w okresie od 01 września 2012 roku do 30 sierpnia 2015 roku."

Data ogłoszenia
2012-08-13
Termin składania ofert
2012-08-20 00:00
Treść

"Obsługa bankowa budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym w okresie od 01 września 2012 roku do 30 sierpnia 2015 roku."

 

  

 

  

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym

  

ul. Podzamcze 20

  

24-120 Kazimierz Dolny

  

NIP: 716-22-70-928

  

REGON: 000278043

  

Adres e-mail: info@muzeumnadwislanskie.pl

  

Adres strony internetowej: www.muzeumnadwislanskie.pl

  

Tel. (081) 88 10 288

  

Fax (081) 88 10 277

  

 

  

Numer sprawy: MNK-III-332/PN-6/2012

  

 

  

 

  

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW

  

ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (SIWZ)

  

 

  

 

  

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP

  

 

  

w przedmiocie

  

 

  

 

  

"Obsługa bankowa budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym w okresie od 01 września 2012 roku do 30 sierpnia 2015 roku."

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

                                                                                    ZATWIERDZIŁ

  

                                                                                          (podpis)               

  

 

  

 

  

 

  

Kazimierz Dolny, dnia 13 sierpnia 2012 roku.

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

  

 

  

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości szacunkowej poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) a w szczególności na podstawie art. 39–46 wyżej wskazanej ustawy.

  

 

  

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

  

 

  

Nazwa: „Obsługa bankowa budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym okresie od 01 września 2012 roku do 30 sierpnia 2015 roku."

  

 

  

Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):

  

CPV - 66110000-4 (usługi bankowe)

  

 

  

Przedmiot  zamówienia obejmuje w szczególności kompleksową obsługę bankową budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w zakresie prowadzenia:

  

1)     oprocentowanego rachunku bieżącego Muzeum,

  

2)     oprocentowanych rachunków pomocniczych Muzeum,

  

z uwzględnieniem:

  

1)     możliwości otwarcia i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których potrzeba utworzenia powstanie po stronie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy,

  

2)     potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych,

  

3)     realizacji poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie papierowej jak i w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu, z tym, że:

  

a)     przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji,

  

b)     przelewy do innych Banków złożone do godziny 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu roboczym,

  

4)     dokonywania wpłat gotówkowych własnych i obcych (zapewnienie możliwości codziennego odprowadzania gotówki na dowolne rachunki zamawiającego w godzinach 8:00 – 15:30),

  

5)     dokonywanie wypłat (zapewnienie możliwości codziennego pobierania gotówki z dowolnych rachunków zamawiającego w godzinach 8:00 – 15:30),

  

6)     sporządzania dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków bankowych Zamawiającego i udostępnianie ich przez bank w formie papierowej bądź równoważnej z nią - wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzić saldo otwarcia i zamknięcia rachunków,

  

7)     wydawania blankietów czekowych na wniosek Zamawiającego,

  

8)     wydawania zaświadczeń i opinii bankowych na wniosek Zamawiającego,

  

9)     wdrożenia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej liczbie stanowisk,

  

10) udzielania "na hasło" osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez opłat i prowizji,

  

11) realizacji transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków,

  

12) wyznaczenia opiekuna-doradcy klienta dla Muzeum,

  

13) zapewnienia miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych,

  

14) zapewnienia możliwości dokonywania operacji bankowych w soboty,

  

15) potwierdzania sald rachunków bankowych,

  

16) prowadzenia rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym,

  

17) możliwości automatycznego deponowania środków na lokatach typu over night dla wskazanych rachunków Zamawiającego.

  

Wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na lokatach typu over night w oparciu o stawkę WIBID O/N ustaloną na dzień 13.08.2012 r.

  

 

  

III. TERMIN  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA:

  

 

  

Zamówienie należy realizować w terminie od 01 września 2012 roku do 30 sierpnia 2015 roku.

  

 

  

IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

  

 

  

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

  

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności otrzymał zezwolenie, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (tekst jednolity - Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami).

  

 

  

2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.

  

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  

 

  

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  

 

  

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  

 

  

2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:

  

1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;

  

2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;

  

3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

  

4) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w części IV ust. 1 pkt 1-4 SIWZ.

  

 

  

3.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  

 

  

4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli (art. 89 Pzp):

  

1) jest niezgodna z ustawą,

  

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,

  

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

  

5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

  

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,

  

7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,

  

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

  

 

  

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty wymagane przez Zamawiającego w części V SIWZ złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  

 

  

6. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

  

 

  

7. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.

  

 

  

8. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  

 

  

V. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  

 

  

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  

1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych – zgodnie z załączonym formularzem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,

  

2) zezwolenie, o którym mowa w art. 36 Prawo bankowe.

  

 

  

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda, następujących dokumentów:

  

1)     oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załączonym formularzem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ,

  

2)     aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  

 

  

3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:

  

1) pkt 2-4 i pkt 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

  

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

  

2) pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.

  

4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 w/w rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  

5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio.

  

6. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

  

 

  

7. Udział w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie:

  

1)     Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum,

  

2)     Do oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wspólników Spółki Cywilnej, do oferty można załączyć zamiast pełnomocnictwa, umowę spółki cywilnej lub uchwałę wspólników spółki cywilnej, określających sposób reprezentowania i zaciągania zobowiązań,

  

3)     Wykonawcy występujący wspólnie składają jeden Formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz jeden komplet dokumentów wymaganych SIWZ. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub podmiot, o ile taka reprezentacja wynika z treści pełnomocnictwa lub umowy konsorcjum,

  

4)     Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w części V ust. 2 pkt 1 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot, w tym przez podmiot uprawniony do reprezentacji (pełnomocnika), pozostałe dokumenty uczestnicy wspólnej oferty składają wspólnie. W przypadku warunku wymaganego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, żeby podmioty tworzące konsorcjum wspólnie wykazały, iż spełniają w/w warunek,

  

5)     Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

  

6)     Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  

8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy oraz analizy dokumentów załączonych do oferty.

  

 

  

VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

  

 

  

1.   Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

  

2.   Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje strony przekazują pisemnie lub faxem lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje o których mowa wyżej, faxem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.:

  

 

  

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym

  

ul. Podzamcze 20

  

24-120 Kazimierz Dolny

  

Znak sprawy: MNK-III-332/PN-6/2012

  

Tel. 081 88 10 288

  

Fax. 081 88 10 277

  

e-mail:info@muzeumnadwislanskie.pl

  

 

  

3. Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podany numer sprawy.

  

4. Godziny pracy Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym: od poniedziałku do piątku: 7:30 -15:30

  

5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem przed terminem składania ofert pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu otwarcia ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.muzeumnadwislanskie.pl

  

6. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

  

- w sprawach merytorycznych Główny Księgowy – Danuta Kisiel tel. (81) 88 10 341,

  

- w sprawach formalnych – Tomasz Stelmach tel. (81) 88 10 288.

  

7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający ogłasza na stronie internetowej.

  

8. Modyfikacja SIWZ nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, a także warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania.

  

 

  

VII. Wymagania dotyczące wadium

  

 

  

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

  

 

  

VIII. TERMIN  ZWIĄZANIA  OFERTĄ:

  

 

  

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  

 

  

IX. SPOSÓB  PRZYGOTOWANIA  OFERTY:

  

 

  

1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

  

1)     formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik nr 1 do SIWZ,

  

2)      oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w 
art. 22 ust. 1 ustawy – podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ,

  

3)      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ,

  

4)     Aktualny odpis z właściwego rejestru, o którym mowa w części V ust. 2 pkt 2 SIWZ.

  

2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedkłada więcej niż jedną ofertę powoduje, że wszystkie oferty Wykonawcy zostaną odrzucone.

  

3. Oferta oraz wszystkie dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą spełniać następujące wymogi:

  

a) oferta musi zostać sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, trwałą i czytelną techniką,

  

b) formularz ofertowy i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę upoważnioną do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej,

  

c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,

  

d) pozostałe oświadczenia i dokumenty należy załączyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

  

4. Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

  

5. Wymaga się ponumerowania stron oferty oraz połączenia w sposób trwały wszystkich kart oferty.

  

6. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę banku w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania oferty, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę banku. Wykonawca jednak nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia oferty tj. nazwy, adresu, a także dotyczących ceny i terminu wykonania zamówienia.

  

7. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Opakowanie zawierające ofertę powinno być zabezpieczone przed otwarciem, bez uszkodzenia, gwarantujące zachowanie poufności i jej treści do czasu otwarcia.

  

8. Kopertę należy zaadresować i opisać według wzoru:

  

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym

  

ul. Podzamcze 20

  

24-120 Kazimierz Dolny

  

 

  

Koperta poza opisem według powyższego wzoru powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy.

  

Na opakowaniu powinien znajdować się opis:

  

 

  

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym

  

"Oferta przetargowa – obsługa bankowa budżetu Muzeum w okresie od 01 września 2012 roku do 30 sierpnia 2015 roku"

  

Nie otwierać przed dniem 20 sierpnia 2012 roku godzina 10:15.

  

 

  

9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

  

10. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty w formie pisemnej przed upływem terminu składania ofert.

  

11. Wprowadzone zmiany muszą być złożone wg takich  samych zasad jak złożona oferta tj. w odpowiednim opakowaniu z dopiskiem "ZMIANA" pozostałe oznakowanie wg pkt. 8.

  

12. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z napisem na kopercie "WYCOFANIE".

  

X. TERMIN  I  MIEJSCE  SKŁADANIA  OFERT:

  

 

  

1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym, ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, do dnia 20 sierpnia 2012 roku do godz. 10:00.

  

2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

  

3. Publiczne otwarcie ofert nastąpi dnia 20 sierpnia 2012 roku o godz. 10:15 w siedzibie Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym, ul. Podzamcze 20.

  

4. Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert Zamawiający przekaże niezwłocznie oferentom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich pisemny wniosek.

  

 

  

XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  

 

  

1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz ewentualne opusty proponowane przez Wykonawcę.

  

2. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich. Wszystkie wartości powinny być podane liczbowo i słownie.

  

3. Cena podana w ofercie wiąże Wykonawcę i nie może być zmieniona przez cały okres trwania umowy.

  

Wykonawca określi w formularzu oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ) cenę oferty, stanowiącą średni miesięczny koszt prowadzenia rachunku, powiększony o opłatę za otwarcie rachunku oraz zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej.

  

Na cenę oferty składają się w szczególności:

  

1)       opłata za otwarcie rachunku (zł),

  

2)       opłata miesięczna za prowadzenie rachunku ( zł/1m-c),

  

3)       opłata od wpłat gotówkowych na rachunki (zł/szt),

  

4)       opłata od wypłat gotówkowych (zł/szt),

  

5)       opłata za wykonanie polecenia przelewu:

  

a) w ramach banku (zł/szt),

  

b) do innego banku (zł/szt),

  

6)       opłata za wyciągi bankowe (zł/szt),

  

7)       opłata za wydanie zaświadczenia o posiadaniu konta (zł/szt),

  

8)       opłata za blankiety czeków gotówkowych (zł/szt),

  

9)       opłata za udostępnienie usług bankowości elektronicznej (zł), liczona według wzoru:

  

Oube = Oj/36

  

gdzie:

  

Oube – opłata za udostępnienie usług bankowości elektronicznej,

  

Oj – opłata jednorazowa za udostępnienie,

  

36 – czas trwania umowy na obsługę bankową,

  

10)   opłata za korzystanie z usług bankowości elektronicznej (zł/1 m-c).

  

Przyjęte powyżej czynności bankowe służą do ustalenia ceny oferty i nie stanowią zamkniętego katalogu usług wymaganych w przyszłości do wykonania przez Wykonawcę.

  

 

  

XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:

  

 

  

Każda oferta nie podlegająca odrzuceniu zostanie oceniona punktowo według następujących kryteriów:

  

 

  

1) cena oferty – waga kryterium „a” wynosi 85% – liczbę punktów ustala się według wzoru:

  

C = Cmin/Co x 100

  

 

  

gdzie:

  

C – liczba punktów za cenę

  

Cmin – najniższa wartość ceny ze złożonych ofert,

  

Co – wartość ceny z rozpatrywanej oferty

  

 

  

2) wysokość oprocentowania depozytów O/N  – waga kryterium „b” wynosi 15 % – liczbę punktów ustala się według wzoru:

  

D = Do/Dmax x 100

  

 

  

gdzie:

  

D – liczba punktów za oprocentowanie depozytów over night

  

Dmax – najwyższa wysokość oprocentowania ze złożonych ofert

  

Do – wysokość oprocentowania z rozpatrywanej oferty

  

 

  

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najwyższej liczbie punktów obliczonej wg wzoru:

  

P = 0,85 x C + 0,15 x D

  

 

  

gdzie:

  

P – liczba punktów uzyskanych przez ofertę

  

0,85 x C – ważona liczba punktów za cenę

  

0,15 x D – ważona liczba punktów za oprocentowanie depozytów over night

  

 

  

Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

  

 

  

3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o tym fakcie Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając informacje, o których mowa w art. 92 ust. 1 ustawy.

  

4) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – z podaniem nazwy (firmy) i adresu Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienia jej wyboru zostanie zamieszczona niezwłocznie również na stronie internetowej Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

  

5) W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w  art. 93 ust 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie.

  

 

  

XIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

  

 

  

1.             Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie ustalonym przez Zamawiającego - nie wcześniej niż 5 dni od daty przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż przed upływem okresu związania ofertą.

  

2.             Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.

  

3.             Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w przetargu, jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

  

4.             Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, przed zawarciem umowy przekaże Zamawiającemu uchwałę wspólników w sprawie możliwości rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, chyba, że umowa spółki stanowi inaczej albo dwukrotna wysokość kapitału zakładowego nie przewyższa całkowitej ceny oferty (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych Dz. U. z 2000 r. Nr 94 poz. 1037 z późn. zm.).

  

5.             Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.

  

 

  

XIV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:

  

 

  

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  

 

  

XV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWE W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH:

  

 

  

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia do umowy zmian wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  

 

  

XV. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

  

 

  

Wykonawcy przysługują środki odwoławcze uregulowane w dziale VI Prawa zamówień publicznych, w artykułach 179–198.

  

 

  

XVI. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH:

  

 

  

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  

 

  

XVII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:

  

 

  

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej, niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

  

 

  

XVIII. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIENIA OFERT WARIANTOWYCH:

  

 

  

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  

 

  

XIX. INFORMAJCE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZWIDUJE ROZLICZENIA W WALUTACH OBCYCH:

  

 

  

Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich.

  

 

  

XX. WYSOKOŚĆ ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ICH ZWROT:

  

 

  

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty obciążają Wykonawcę.

  

 

  

XXI. PODWYKONAWCY:

  

 

  

Zamawiający, z uwagi na specyfikę zamówienia, nie przewiduje możliwości powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom.

  

 

  

XXII. INNE INFORMACJE ISTOTNE DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  

 

  

Średnia wartość operacji w roku – 35.000.000 zł.

  

Średnia ilość przeprowadzanych operacji bankowych w miesiącu – 187.

  

 

  

XXIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  

Udostępnianie protokołu lub załączników do protokołu na podstawie przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 26 października 2010r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2010 r. Nr 223 poz. 1458).

  

1)   niniejsza SIWZ oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte wyłącznie w celu sporządzenia oferty,

  

2)   protokół postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami jest jawny. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu. Zamawiający udostępnia protokół lub załączniki do protokołu na pisemny wniosek. Udostępnienie protokołu lub załączników może nastąpić przez wgląd w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, przesłanie kopii pocztą, faksem lub drogą elektroniczną, zgodnie z wyborem wnioskodawcy wskazanym we wniosku,

  

3)   bez zgody zamawiającego wnioskodawca w trakcie wglądu do protokołu lub załączników do protokołu w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu treści złożonych ofert,

  

4)   jeżeli przesłanie kopii protokołu lub załączników zgodnie z wyborem wnioskodawcy, jest z przyczyn technicznych znacznie utrudnione, w szczególności z uwagi na ilość żądanych do przesłania dokumentów, Zamawiający informuje o tym wnioskodawcę i wskazuje sposób, w jaki mogą być one udostępnione,

  

5)   Zamawiający udostępnia wnioskodawcy protokół lub załączniki niezwłocznie. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. W wyjątkowych przypadkach, w szczególności związanych z zapewnieniem sprawnego toku prac dotyczących badania i oceny ofert, Zamawiający udostępnia oferty  do wglądu lub przesyła ich kopie w terminie przez siebie wyznaczonym, nie później niż w dniu przesłania informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej albo o unieważnieniu postępowania.

  

6)   udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

  

a)     Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę

  

b)     Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów

  

c)      Zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty

  

d)     udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 1000 – 1400.

  

 

  

XXIV. Formularze załączników do SIWZ.

  

1)   Wzór formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ,

  

2)   Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ,

  

3)   Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ.

  

 

  

Zamawiający zaleca wykorzystanie wzorów przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że będą one identyczne, co do treści z wzorami określonymi przez Zamawiającego.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: wybordodano do BIP dnia 24-07-2013 10:54:35